Over Arthur
Fascinatie en ook talent voor cijfers en getallen was al vroeg aanwezig. De keuze voor techniek was toen al snel gemaakt. Ik werd met de qoute “meten = weten” grootgebracht. Ik gebruikte klant data al sinds 2001 bij Alex om inzicht te verwerven in sales, en dashboards voor MT, verkoop progressie, en bonussenprogramma modellen.
Sindsdien gebruik ik data in diverse rollen om inzicht te krijgen, verbanden te ontdekken, te visualiseren, te democratiseren en om te leren. Voor processen, kanalen, online campanges, customer journey, voor retentie of voor mediainkoop.
Of het klantdata is, proces data of webdata, van sql, excel, dwh, odbc, terradata, bigqeury, tableau, datastudio, powerbi tot klipfolio. Van data strategie naar een roadmap adv prioriteiten (effort en value).
Zo heb ik bijv. de Proces Innovatie Award van ING in ontvangst mogen nemen.
Vaardigheden
Talen
Projecten en ervaring
Family Time
Sr Business Analist
Business Analyst voor innovatie project FamilyTime. Verantwoordelijk voor alignment business, IT & Data
Growth Hacking
Growth Hackder
Verantwoordelijk voor digitale groei Tjellens.nl
Visual Radio
Sr Project Management
Verantwoordelijk voor Opstarten, implementeren en live zetten van innovatie Visual Radio bij Talpa Radio (radio10, skyradio, 538 & veronica). Project omvatte 7 afdelingen die ieder een component verantwoordelijkheid hadden. Project succesvol geïmplementeerd. Gekoppeld broadcast + web + app via 1 architectuur & software