Over Caron

• Caron heeft ruim 3 jaar relevante werkervaring opgedaan als Marcom/Content manager bij o.a. Hyundai en Suzuki.
• Door haar werk als content manager weet ze hoe ze content moet plannen, ontwikkelen, implementeren en monitoren voor alle kanalen (website, social media, advertising, eDMs, offline media), om zo bij te dragen aan de customer journey.
• Ze heeft verstand van content marketing technieken (SEO, digital advertising, social media marketing) en weet hoe ze content kan maken die impact heeft op consumenten, door haar ervaring als webcare supervisor.
• Heeft een goede beheersing van de Engelse taal doordat ze voor diverse internationale organisaties heeft gewerkt met taal en cultuur barrières.
• Is gewend om te werken met multidisciplinaire en agile teams en is sterk in stakeholdermanagement.
• Kenmerken: creatief, hands-on, communicatief vaardig, teamplayer, denkt out-of-the-box, analytisch.

- screening is in behandeling -

Vaardigheden

SEO Digital Advertising Social Media Marketing Analytisch Vegas Pro Python(basis) CMS: Sitecore en AEM

Talen

Nederlands (Volledige professionele vaardigheid)
Engels (Volledige professionele vaardigheid)

Projecten en ervaring

Hyundai Motor Netherlands

Content & Project Manager

In deze functie was ik verantwoordelijk voor het ontwikkelen, plannen, implementeren en monitoren van complete content, merk en campagne strategieën op alle kanalen (website, social media, video’s, advertising, eDMs, offline media). Als content manager legde ik de uitdaging of het probleem bloot binnen een bepaald onderwerp met behulp van data insights. Denk hierbij aan website bezoek, hoeveelheid leads en soft leads, webcare input en informatie trends (zoekwoorden onderzoek etc.) en brak ik de complexe materie op in een uitvoerbaar concept met behulp van content marketing technieken (SEO, digital advertising, social media marketing). Voor deze concepten ontwikkelde ik een planning en bijbehorende KPI’s en nam ik het projectmanagement op mij op deze plannen uit te rollen.

Suzuki, Louwman Group

Junior Brand Manager

In deze functie deed ik de coördinatie van kleinere campagnes of ondersteunde ik grote merk of promotie campagnes. Als Junior brand manager was ik verantwoordelijk voor de projectbegeleiding van kleinere campagnes die ik toegewezen kreeg, waar in ik verantwoordelijk was voor de planning en uitrol van deze projecten. Ik werkte in deze rol samen met bureaus en stakeholders maar was ook zelf verantwoordelijk voor de uitvoering. Zo schreef ik zelf SEO teksten, nieuwsbrieven en blogs en was ik nauw betrokken bij de redactie van andere communicatie uitingen. Projecten die ik in deze functie heb mogen doen zijn onder andere de merkactivatie van de Suzuki Swift (#Swiftlist), communicatie rondom- en planning van evenementen zoals MotoGP Assen 2017, Superbike 2017, Proefvaardagen).

Suzuki, Louwman Group

Social Media Marketeer

Tijdens mijn vrijwillige stage als Social Media Marketeer/ Online marketeer was ik verantwoordelijk voor de implementatie van online campagnes en promoties. Zo deed ik de copywriting voor social media uitingen, blogs, nieuwsbrieven en SEO teksten en was ik verantwoordelijk voor het bijbehorende CMS beheer. Daarnaast reageerde ik als web agent ook op dringende webcare problemen.