Over Sandor

Ambitieuze allround strategische marketingcommunicatie & project manager: ervaren, inspirerende, conceptueel-analytische denker met een hands-on mentaliteit. Getting things done! Elke dag krijg ik inspiratie van mensen, zie ik kansen voor verbetering en vernieuwing en beginnen de ideeën te borrelen. Ik word gedreven door de uitdagingen van anderen, van klanten, en vertaal ze naar haalbare, constructieve en innovatieve online concepten die een verschil maken. Daarbij heb ik de kracht om mensen te overtuigen en te motiveren om de next steps te zetten. Ik breng energie, werk met plezier in mijn rol als verbinder en wil steeds een concrete bijdrage leveren. Ik ben communicatief sterk, krijg (project)teams aan de gang, ben een gewaardeerd klankbord voor management/directie in (non-)profit en het helpt dan dat ik ook over een flinke dosis humor beschik.

- screening is in behandeling -

Vaardigheden

B2B Marketing marketingstrategie stakeholdermanagement Projectmanagement eventmanagement marktonderzoek data CRM B2B ecomerce Online concepts Digitale Media

Talen

Nederlands (Moedertaal of tweetalig)
Engels (Moedertaal of tweetalig)

Projecten en ervaring

GMP+ International

Interim Marketing & Communicatie Manager

Verantwoordelijk voor selecteren nieuw ‘marcom’- team en marketingjaarplan 2017. Uitvoeren doelstellingen uit jaarplan, waaronder customer journeys/klantreizen. Projectmanager voor Internationaal Congres op 1-3 November 2017 in de Beurs van Berlage.

Sandor Dorssers Advies

Eigenaar

Portfolio: PostNL, GMP+International, MinistryofMarketing, Cyber Adviseurs, M10 Advies, ExpertCollege-Pearson, Ilookz.nl, zie Interim loopbaan onderstaand en website: www.sdaconsultancy.nl

Postnl

Sr. Marketeer Grootzakelijk/ Sr. Projectmanager

Verantwoordelijk voor het grootzakelijk segment van PostNL Headoffice; de corporate doelgroepen waaronder de gemeenten (Stempassen). Samenwerking met de salesdirectie (70 man in buitendienst) om via zakelijke online 1-op-1 campagnes omzetdoelstellingen te behalen op het gebied van behoud, groei en winback bij de hoogvolume klanten, met name in digitale multi-channel oplossingen voor zakelijke dienstverlening en semi-overheid. Als projectmanager Kernteam-lid van de herpositionering van het A-label.

Postnl

Marketing & Communicatie manager

Verantwoordelijk voor de positionering en de marketingactiviteiten van de nieuw opgerichte business unit PostNL DataServices. Beheerder van het marketingbudget en het marktaandeel van de business unit. Toehoorder in het MT en Commercieel MT in verband met positionering, zoals Postcodeshop.nl en Doelgroepshop.nl en productontwikkeling zoals de Salesforce App genaamd BusinessView, tevens marketing campagnes(1-op-1) op basis van het strategische marketingjaarplan.

Cendris

Senior Portfoliomanager

Verantwoordelijk voor de positionering en de marketingactiviteiten van de nieuw opgerichte business unit PostNL DataServices. Beheerder van het marketingbudget en het marktaandeel van de business unit. Toehoorder in het MT en Commercieel MT in verband met positionering, zoals Postcodeshop.nl en Doelgroepshop.nl en productontwikkeling zoals de Salesforce App genaamd BusinessView, tevens marketing campagnes(1-op-1) op basis van het strategische marketingjaarplan.